DO ŚCIĄGNIĘCIA




EDYTOR SAVEÓW I PRZEDMIOTÓW (64KB)

Pozyteczne narzędzie, dzięki któremu będziemy mogli np. zmienić statystyki naszego bohatera, lub dodać mu jakieś przedmioty. Szczególnie przydatne, kiedy gra się skaszani i nie uzyskamy jakiejś kluczowej rzeczy. Za pomocą drugiego z programów w pakiecie będziemy mogli stworzyć swą własną broń, np "Zenek's Axe". Przydatne do testowania poszczególnych właściwości broni.


PATCH DO ASCENSION PEAK (do wersji polskiej) "A" (672KB)
PATCH DO ASCENSION PEAK (do wersji polskiej) "B" (1461KB)

Jeśli posiadasz wersję polską i nie możesz przejść gry, bo ta wyskakuje do windows czy robi coś równie dennego, ściągnij OBA te pliki. To podzielona na dwie części łatka, która powinna naprawić ten problem.

Patch nie tylko naprawia grę, ale poprawia buraki w tłumaczeniu popełnione przez lokalizatorów gry. Umożliwia także rozmowę z NPCami na tematy zawierające w sobie polskie znaki. Dalej więc nie można wpisywać 'ą', 'ę', 'ż' itp, ale NPC już wiedzą co znaczy na przykład 'mroczny medrzec', do tej pory wymagali 'mroczny mędrzec'.


PATCH DO ASCENSION PEAK (do wersji angielskiej) (38KB)

Jest to patch do wersji angielskiej, instaluj go jeśli przy wejściu do Ascension Peak gra wychodzi ci do Windows. Stwórz w katalogu z grą folder 'PATCH' i wrzuć tam ten plik (oczywiście najpierw rozpakuj).


TRAINER WSZYSTKO-W-JEDNYM (15KB)

(Uwaga! Nie działa z wersją polską!) Ten program uruchamiamy przed odpaleniem wizardry, powinien on działać 'w tle'. Gdy działa, można podczas gry używać 'developer keys' czyli robić fantastyczne rzeczy - tworzyć potwory, przedmioty, przechodzić przez ściany, teleportować się do lokacji oraz wiele wiele więcej!!! Uwaga: koniecznie przeczytaj readme, i zapoznaj się ze skrótami klawiszowymi.


WIZ 8 FAST (7KB)

Niezbędny program. Przyspiesza ruch potworów nawet dwadzieścia pięć razy! Jeśli pograsz trochę na niskiej prędkości ruchu wroga (bardzo woooooolno), docenisz to narzędzie. Szkoda tylko, że nie przyspiesza animacji czaru ani 'odruchów' potworków. Ale i tak r0x.


KOLEJNOŚĆ ETAPÓW GRY (34KB)

Obrazki ukazujące optymalną (czytaj: pominięto łażenie bez sensu) kolejność 'zaliczania' poszczególnych lokacji w grze. Przydatne, jeśli nie wiemy, gdzie by teraz pójść. Bezczelnie ukradziony, dla waszej wygody.


MAPA 'DROGOWA' DOMINUSA (50KB)

Na plastyczną mapę interesującego nas wycinka planety Dominus naniesiono istniejące połączenia drogowe. Czyli w praktyce: gdzie da się pójść z tej lokacji w której się znajdujemy.







POWRÓT